Úvod

17.05.2009 20:17

Ahoj menuji se Chemonka. Toto jsem já. Je mi 15 a.... nejsem moc chytrá.. x(

To je moje máma.

Pracuje jako zlodějka a... mě to celkem vadí poněvadž mám ve zdejší škole kvůli tomu přezdívku ,,DCERA ZLODĚJKY''.

Jednou mě chtěli i vyhodit kvůli tomu ze školy ale našli na stole papír od soudu o omezování dětských práv. Tak já, ,,dcera zlodějky'' chodím na Westonskou střední a už se těším do čtvrťáku. Protože pak frrrrrrr do světa. Pryč sté mizerné školy plné naivních nul. x(

Tohle je ten nejhezčí kluk jakého znám. Už dlouhou dobu se mi líbí ale on o tom neví..Při pohledu na něj se úúúplně rozplývám.. x)

 

TEĎ VÁS PROVEDU NAŠÍM BYTEM.:

Toto je ložnice. Je v ní postel mý mámi ale i moje postel. Svůj pokoj nemám, ikdyž býváme v domě. x(

 Kuchyň. Máma není moc na úklid. Všechno už od malička musím uklízet já..x(.. Jak vidíte máme tam nějaké shnilé jídlo takže hned jak tohle dopíšu, jdu uklízet.. x(

 Koupelna. Nejsme moc ,,bohatá'' rodina tak si nemůžeme dovolit novou koupelnu..ani novou kuchyň...ani novou ložnici.. x(

Jídelna. Tady trávím jen čas snídaně a večeře..Mám štěstí že moje máma alespoň vaří..nevím co všechno bych musela dělat.. x(

Pracovna..Místo odpočinku.. x)

Ták a tady máme náš baráček ze předu..hezký ne? x)

Tak..tohle je můj svět..Mno musím jít uklízet takže Pa. x*

—————

Zpět


Každý pátý den sem budu přidávat nové díly komixu ,,DENÍK PUBERŤAČKY''.. X)